Kas teie eesmärk on saavutada parim võimalik konversioon?
Mitmekanaliline turundus
on ainus õige lahendus teie jaoks!
Rohkem kui 30% kasutab ostuotsuste tegemisel ja ostude tegemisel vähemalt kolme erinevat kanalit? Saatke meile sõnum ja ilmuge sinna, kus teie kliendid on.
Välitingimustes, poes, veebis
SEO, SEM, sotsiaalne meedia? Me rakendame mitmekanalilisi turundusmeetmeid aastakümnete pikkuse oskusteabega. Me teame, kuidas kombineerida andmeid ja loovust, digitaalset ja printimist, ning seetõttu teame ka, et digitaalse turunduse üksi ei piisa, kui eesmärk on saavutada parim võimalik konversioon.
Mitmekanalilised turunduskampaaniad, millel on selge eesmärk
Mõelgem üheskoos selgele eesmärgile, mida kavatseme saavutada. Eesmärgiks võib seada näiteks suurendada e-kaubanduse müüki 20% võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga või suurendada Facebooki jälgijate arvu 50% võrra.
Seame eesmärgi
Kasutame eesmärkide määratlemiseks Hubspoti SMART-tabelit.
Konkreetne = täpne, mida täpselt tuleb teha ja kuidas.
Mõõdetavad = teie eesmärgid peavad olema konkreetselt mõõdetavad.
Saavutatav = teie eesmärgid peaksid olema realistlikud ja saavutatavad. Kõigepealt teeme hetkeseisu analüüsi, et saaksime võrrelda teie tulevasi tulemusi praegustega.
Asjakohane = teie eesmärgid peaksid olema teie ettevõtte jaoks asjakohased ja toetama teie põhiprotsesse. Ei ole mõtet mõõta mõttetuid asju. Näiteks kui eesmärk on saada Facebooki kaudu veebipoodi rohkem müüki, ei ole meeldimiste arvu mõõtmine asjakohane.
Õigeaegselt = Määratletakse kuupäev, millal eesmärgid tuleb saavutada, st vana tuttav tähtaeg.
Määratleme sihtrühma
Me valime välja teie ettevõtte jaoks kõige asjakohasemad kliendid ja lõikame välja ebaolulised kliendid. Meie valmistatud sõel on alati piisavalt tihe, et proovivõtmine oleks hõlpsasti hallatav.
Püüame saavutada kvaliteetseid kontakte ja kohtumisi, sest püssiga tulistades läheb ainult pauku raisku ja saak jääb tavaliselt püüdmata. Samal ajal vaatame turundusstrateegiat.
Õigete kanalite valimine
Kanalite valimisel kasutame andmeid. Häid andmeid saab näiteks ettevõtte veebilehe ja sotsiaalmeediakanalite analüüsist, konkurentide kanalitest ja konkurentide analüüsist, aga ka näiteks tööstusharu uuringutest.
Õigete andmete abil teame, kuidas valida õigeid kanaleid, et suunata õiget liiki reklaami. Sotsiaalmeedia turundus või Google'i turundus ei ole ainsad võimalused.
Teeme teemantide sisu
Kõik kampaaniad vajavad toimimiseks kvaliteetset sisu. Olenemata sellest, kas tegemist on pildi, video, heli või tekstiga, hoolitseme selle eest, et sisu hääletoon, värvid ja visuaalne välimus oleksid kõikides kanalites ühtsed.
Selleks, et muuta ajakasutust ja haldamist tõhusamaks, teeme täpsed kanalivalikud, vaatame sisuformaate ja kontrollime kohe planeerimisfaasi alguses kanalite tehnilisi piiranguid, näiteks bänneri pildi suurust ja video pikkuse piiranguid.
Me analüüsime ja mõõdame tulemusi
Analüüsimiseks peavad teil olema õiged vahendid. Erinevate kanalite reklaamivahendid ja aruanded annavad väärtuslikku teavet kampaania tõhususe kohta selles kanalis. Lisaks sellele on hea analüüsida tulemusi tervikuna.
Kasutame näiteks Hubspot'i ja Google Analytics'i, et pakkuda parimaid andmeid ja analüüse.
Kas olete huvitatud?
Küsige tasuta koosolekut või pakkumist
Teeme kõigi kanalite jaoks muljetavaldavat ja mõõdetavat turundust. Meie eesmärk on muuta teie ettevõte konkurentidest eristuvaks ja teha klientidele veenvaid ostuotsuseid.
Me hoolime teie ettevõttest, mida peaksite ka teie tegema. Seadke prioriteediks oma mina